THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Ahad, 25 Oktober 2009

Cerita hujung minggu...







Assalamualaikum...

Pada sabtu 24.10.2009(hujung minggu) yg lepas aku balik kl..jumpa family...orang lain selalunya dtg kl sebab nak shopping atau jalan2..aku pulak balik sana...emmm..kelakar jugak..
kalau balik kl aku mesti suka lepak2 dengan adik-beradikku dan sepupu2ku..
selalunya kami lepak kat malli's corner platinum walk danau kota...sebab rumah family aku kat tmn melati......aku paling suka pekena kueh teow dan nasi lemak dia...fuhh...memang best kat situ...satu pinggan x cukup...sekurang-kurangnya mesti 2 pinggan...hee..heee
yang paling best tu....kami heret anak-anak lepak sana....kalau berkumpul tu adalah dalam 15 org semunya..memang gamat sangat....selalunya time kami lepak dlm pukul 10.00mlm ke atas....
pada waktu2 macam nie ajelah kami dpt berjumpa ,sebab masing2 sibuk dengan kerja dan berjauhan...contohnya, aku di melaka,suamiku di penang,adikku no 2 di kajang,adik no 3 di kepong, adik no 5 di seri kembangan. yg tinggal dgn family ada  3 org lagi yg masih belum kahwin dan sepupuku2 pula duduk di tmn melati..so time macam nielah..kami akan berseronok,bercerita,bergurau dan kutuk mengutuk....hee..heee

Pada pagi ahad pula aku,suami dan anak pergi tasek titiwangsa tgk orang jogging ajerr....malas nak jogging coz x bawak kasuk..sambil2 tu dptlah tengok motor-motor besar dari "kawasaki racing team" ada program di sana...aduiiii......memang cantik dan geram betul tengok motor-motor besar diaorang tue..hee..hee
lps tu ..kami anak beranak sarapan kat "Old Town" platinum walk, danau kota....
ptg tu lps asar aku balik melaka dan suamiku balik penang...so itulah program aku dan familiy pada hujung minggu nie...
kalau suami tidak dpt balik melaka....sebab penat nak drive jauh..aku akan dtg kl jumpa suami kat sana...
at least sebulan sekali....apa nak buat...nie lah rutin hidup berjauhan...perlu ada kesefahaman,bertolak ansur dan saling menyokong antara satu sama lain...itu resepi/tip kebahagian yang aku amalkan yg aku ambil dari Dr Fadhilah Kamsah..heee.hee


i love all my family so much......

0 comments: