THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Jumaat, 30 Oktober 2009

Jamuan Deepavali....

Assalamualaikum...


hari nie staff india di ofisku meraikan "Hari Deepavali"....mereka mengadakan jamuan makan dengan menyediakan menu-menu istimewa kaum india yg boleh dimakan oleh orang islam dan masakan pun di order dari restaurant india muslim....juadah memang best.....antara makanan india yg aku tak pernah makan dan aku cuba hari ini adalah bihun beriani dan susu kami spicy....wow!!! memang best sangat.....
so far oklah juga makanan mamak nie yer....coz aku sebenarnya memang kureng sikit makanan mamak nie...dlm setahun adalah 3/4 kali aku gi kedai mamak...itupun setakat pekena teh tarik dan roti canai yer laaa...hee.heee
Disebabkan terlalu syokk makan..aku tak sempat nak ambik gambar makanan tadi...inipun ada staff2 aku yg sempat rakam aksi2 kami tgh makan tadi....
                                                        




0 comments: